اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از ۵۹ پروژه در حال ساخت در این استان خبر داد
کد خبر: ۱۴۴۰۱۶۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

غلامحسین شاکری کوشکی با اعلام این خبر اظهار کرد: این استان ۱۰۴ مکان ورزشی شهری و ۱۱۸ مکان ورزشی روستایی دارد که نسبت به سال قبل تعداد آنها افزایش یافته است.

وی افزود: ۳۲ پروژه ورزشی شهری و ۲۷ پروژه روستایی در حال احداث در این استان وجود دارد که با احتساب فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده استان، سرانه اماکن ورزشی استان مانند سال گذشته ۵۲ سانتیمتر مربع است. امیدواریم با افتتاح اماکن ورزشی در دهه فجر سرانه فضای ورزشی استان افزایش یابد.

شاکری ادامه داد: خراسان شمالی در ۹ ماه امسال موفق به میزبانی از ۳۵ مسابقه کشوری و منطقه‌ای در بخش زنان و مردان، اعزام بیش از ۲۷۲ نفر به مسابقه‌های کشوری در دو بخش زنان و مردان و کسب ۱۶۱ مدال توسط زنان و مردان شده است. کسب ۱۳ مدال بین‌المللی توسط مردان از دیگر افتخارهایی است که امسال اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: سهم استان از دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی در بخش زنان و مردان از فروردین تا پایان آذر ماه امسال حدود ۱۲۴ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان این استان، سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی و کارآفرینی دارند، گفت: این استان حدود ۲۸۴ هزار نفر جمعیت جوان دارد که حدود ۳۰ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود و در شش ماه نخست سال ۷۸ سازمان مردم‌نهاد به این جمعیت خدمات ارائه دادند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها