معاون استاندار خراسان شمالی خبرداد :

درختکاری ۱۰۰ هکتاری کمربند سبز بجنورد

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی:

افزایش پروازهای استان با همکاری و کمک صنایع اجرایی شود

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی امروز در جلسه هم اندیشی به منظور کمک به افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد با کمک صنایع استان، گفت: خراسان شمالی علاوه برداشتن زیرساخت‌های فرودگاه‌ با مشکلات کمبود پرواز مواجه است .
کد خبر: ۱۴۳۹۸۳۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مهدی رشیدی افزود: تحریم ها و نبود هواپیما منجر به ایجاد معضل بزرگ برای استان شده و بر همین اساس باید برای حل آن اقدامات اساسی صورت پذیرد. 
 رشیدی با بیان اینکه نشست هایی با ایرلاینها انجام شده و  مشوق هایی برای همکاری ایرلانها به مانند دیگر استان ها باید لحاظ شود، تصریح کرد: برای این کار، نشستی با صنایع استان داشتیم که خوشبختانه تمام صنایع استان پای کار بوده و درخصوص همکاری جهت پروازهای چارتری استان اعلام آمادگی کردند.
رشیدی گفت: صنایع می توانند در این حوزه به صورت رأسی اقدام و تعدادی از صندلی‌ها را با نرخ بالاتر از نرخ مصوب با ایرلانها به صورت چارتری قرارداد منعقد نمایند.
وی اظهار امیدواری کرد: ظرف یک هفته در دو گروه صنعت و تجارت و کشاورزی، جلسات متقابلی با دبیری اتاق بازرگانی برگزار و طی بازه زمانی یک هفته‌ای تعیین تکلیف و قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها انجام شود تا اقدامات بعدی صورت گیرد.
 در این جلسه،  با توجه به اینکه صنایع استان کارت بازرگانی خود را در استان اخذ نمی‌کنند، تصمیم گیری شد ، پیگیری لازم برای صدور کارت بازرگانی صنایع در استان انجام شود . / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها