معاون استاندار خراسان شمالی خبرداد :

درختکاری ۱۰۰ هکتاری کمربند سبز بجنورد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

جلسه طرح توسعه ضلع غربی امام زاده سید عباس(ع) برگزار شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ، در جلسه طرح توسعه ضلع غربی امام زاده سید عباس(ع)، هم افزایی و همکاری بین دستگاه‌های مرتبط با اجرای این طرح را ضروری دانست.
کد خبر: ۱۴۴۶۱۲۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مهدی رشیدی عنوان کرد:۵۲ قطعه‌ای که در ضلع غربی امامزاده سید عباس(ع) بجنورد واقع شده مقرر بود توسط شهرداری تملک شده و راه وشهرسازی در این زمینه با همکاری شهرداری زمین معوض به مالکان ارایه دهد که تاکنون با مالکان به توافق نرسیده و بلا تکلیف مانده است. 
رشیدی با اشاره به درخواستهای متعدد مردم و پیگیری‌های مستمر جهت رفع مشکلات و تسریع در تعیین تکلیف ساکنین اراضی ضلع غربی افزود؛ با توجه به مشکلات بوجود آمده و عدم توافق بعضی از مالکین در این جلسه با حضور نماینده مالکین بررسی های لازم انجام شد و مقرر شد مالکین همکاری لازم را جهت طرح توسعه امام زاده سید عباس(ع) داشته باشند تا مشکلات ایجاد شده حل گردد.   
گفتنی است در این اراضی، ۲۶ هزار متر مربع برای فضای مذهبی، ۴۶ هزار متر مربع فضای فرهنگی و آموزشی شامل حوزه علمیه و فضای فرهنگی گلزار صالحین، صحن چندمنظوره و نمایشگاه، ۱۰۷ هزار متر مربع فضای خدماتی شامل زائرسرا، پل توریستی، آلاچیق، پنج هزار مترمربع پارکینگ، ۸۴ هزار متر مربع تجاری شامل بازارچه، ‌هایپرمارکت، رستوران و راسته هنرمندان ایجاد می‌شود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها