اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از تعویض چهار هزار و ۶۶۳ کنتور خراب از ابتدای سال تاکنون در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۵۱۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

رضا نعیمی  اظهار کرد: ساماندهی کنتورهای خراب، رفع فرسودگی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز، از جمله اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب استان برای جلوگیری از هدر رفت آب است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۳ میلیون و ۶۸۵ هزار مترمکعب آب تولید و بین مشترکان توزیع شده و این شرکت برای جلوگیری از هدر رفت آب، نسبت به تعویض کنتورهای خراب اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه شناسایی و تعویض به موقع، تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف آب خواهد داشت، افزود: از میان کنتورهای خراب شناسایی شده در سطح استان، چهار هزار و ۶۶۳ کنتور تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شرکت دارای ۳۵۵ هزار و ۹۷۰ مشترک آب است که از خدمات آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

نعیمی در بخش دیگری از سخنان خود از مشارکت ۱۳۶ میلیارد ریالی واقفان برای آبرسانی به ۱۵۴ روستای مناطق محروم این استان خبر داد.

وی گفت: ۱۵۴ روستای مناطق محروم خراسان شمالی با همکاری و مشارکت ۱۳۶ میلیارد ریالی خیران در ۲ سال گذشته،  از نعمت آب پایدار بهره‌مند شدند.

نعیمی افزود: آبرسانی به روستای خسرویه فاروج، اهدای ۲۷۰ کنتور آب و حفر چاه شهر غلامان در شهرستان مرزی رازوجرگلان از دیگر پروژه های آبرسانی اجرا شده از سوی واقفان بومی استان بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: طرح آبرسانی به ۵۰ روستای استان نیز با همکاری و مشارکت واقفان در حال انجام است.

نعیمی با اشاره به مشارکت بنیاد خیریه فرهنگی و نیکوکاری «حاج اکبر ابراهیمی» در آبرسانی به روستای «بی‌بهره»، گفت: ۶۵ میلیارد ریال برای بهره مندی اهالی روستای «بی‌بهره» شیروان از آب شرب سالم و بهداشتی هزینه شد.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مندی این روستا از آب شرب سالم، لوله‌های مورد نیاز را این بنیاد نیکوکاری تهیه کرد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها