استاندار قزوین گفت: راه اندازی شبکه های انتخاباتی برای استقرار عدالت تبلیغاتی در انتخابات آینده است.
استاندار قزوین گفت: راه اندازی شبکه های انتخاباتی برای استقرار عدالت تبلیغاتی در انتخابات آینده است.
کد خبر: ۱۴۳۸۷۰۹

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در مراسم افتتاح شبکه‌های انتخاباتی صداوسیما قزوین گفت: در راستای برنامه ریزی‌های نظام برای توسعه مشارکت مردم در سرنوشت خود و ارتقاء زیرساخت‌های لازم برای استقرار مردم سالاری دینی در این دوره از انتخابات شرایط جدیدی را شاهدیم.

وی افزود: عدالت تبلیغاتی از موضوعاتی است که اثرگذاری هزینه کرد در انتخابات را به حداقل می‌رساند و در این راستا با تلاش صداوسیمای مرکز قزوین امروز برای سه حوزه انتخابی سه شبکه تلویزیونی راه اندازی می‌شود.

اعلایی گفت: با تلاش خدمتگذاران، استان قزوین جزو نخستین استان‌های کشور در این زمینه است و نامزد‌ها با توجه به زمان بندی مشخص شده برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را با مردم در میان خواهند گذاشت تا آن‌ها با بهره گیری از این دیدگاه‌ها ضمن آفرینش انتخاباتی پرشور، بتوانند با شناخت بیشتر انتخاب خوبی داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور، استان قزوین بیشترین منابع را در مقایسه با استان‌های دیگر به خود اختصاص داد که یکی از مصوبات HD شدن کیفیت پخش شبکه قزوین بود که این فرصت فراهم شده و به زودی مردم استان برنامه‌ها را با کیفیت بالایی مشاهده خواهند کرد و در نخستین اقدام فوتبال فردای تیم شمس آذر با این کیفیت پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها