اعمال قانون۱۰۵ هزار و ۹۹۲  خودرو در زنجان
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

اعمال قانون۱۰۵ هزار و ۹۹۲ خودرو در زنجان

رئیس پلیس راه استان از اجرای طرح کنترلی ناوگان مسافربری در محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این طرح ۶۵۶ راننده متخلف اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۴۳۸۶۰۲

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ علیرضا رضایی گفت: به منظور کنترل رانندگان و ناوگان عمومی مسافربری با هدف انضباط بخشی و پیشگیری از وقوع تصادفات، طرح تشدید اقدامات کنترلی به مدت ۲۴ ساعت در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا درآمد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: این طرح با حضور ۱۶ تیم از گشت‌های پلیس راه سطح استان در مسیر‌های اصلی اجرایی شد و ماموران پلیس راه نسبت به کنترل ناوگان مسافربری خصوصا در ساعات پایانی شب اقدام کردند.

سرهنگ رضائی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد هزار و ۲۷۶ دستگاه اتوبوس مسافربری مورد کنترل و بررسی قرار گرفت گفت: از این تعداد ۶۵۶ راننده متخلف نیز اعمال قانون شدند.

وی افزود: در پایان طرح تعداد ۳۹ راننده متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و تعداد ۵ شرکت مسافربری به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی شده و همچنین تعداد ۱۸ دفترچه ثبت تخلفات رانندگی از رانندگان متخلف ضبط و بایگانی شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به برخورد جدی پلیس راه با همه تخلفاتی که سلامت سایر رانندگان  را به خطر می‌اندازد گفت: کارکنان پلیس راه با تمام توان نیرویی و امکانات خودرویی برای ایجاد امنیت ترافیکی و روان سازی ترافیک در خدمت شهروندان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها