اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: جریان گاز ۱۳ مرکز تجاری استان که در فضای باز از گرماتاب استفاده می‌کردند، قطع شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۴۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی روز یکشنبه اظهار کرد: استفاده از گرماتاب در فضای باز ممنوع است و جریان گاز مشترکان متخلف قطع می‌شود.
وی افزود: ممنوعیت استفاده از گرماتاب تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت و تاکنون برای ۱۳ مرکز تجاری نیز اخطار قطع صادر شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی یادآور شد: با وجود اعلام ناترازی گاز در فصل سرما، متاسفانه از وسایل گرمایشی در محل‌های رو باز توسط مراکز تجاری به ویژه رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها استفاده می‌شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: گروه های زمستانی شرکت گاز خراسان شمالی براساس قانون در مرحله اول نسبت به صدور اخطار به مراکز متخلف اقدام می کنند و در صورت بی توجهی به رعایت موضوع نسبت به قطع جریان گاز اقدام خواهند کرد.
وی تاکید کرد: اتصال مجدد جریان گاز مشترکان متخلف پس از اخذ تعهد از نماینده تام‌الاختیار مشترک مبنی بر رعایت قوانین و عدم استفاده از وسایل گرمایشی انجام خواهد شد.
هاشمی با بیان اینکه بازرسی و پایش روزانه با جدیت انجام می‌شود، گفت: گاز طبیعی سهم همه بخش‌های مصرفی است که باید با مدیریت درست و صحیح گاز زمینه بهره‌مندی همگان را از این نعمت فراهم کنیم.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه استفاده مراکز تجاری به ویژه فست‌فودها یا رستوران‌های خیابانی از گرماتاب موضوع را از طریق مرکز امداد ۱۹۴ اطلاع رسانی کنند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها