یزد- معاون خدمات شهری شهرداری یزد از اجرای رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی با موضوعات زیباسازی، محیط زیست شهری و بازی‌های خلاقانه‌ی شهری در یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۸۳۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حمیدرضا رحیمدل اظهار داشت: رویداد ایده شو دانش‌آموزی با هدف رویارویی دانش آموزان با چالش‌های مدیریت شهری و استفاده از ایده‌ها و خلاقیت‌های آن‌ها برای رفع این چالش‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه‌های مختلف شهرداری از جمله معاونت خدمات شهری و معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و نیز مرکز خلاقیت شهرداری با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش این رویداد را برگزار می‌کنند، افزود: در اجرای این رویداد، دانش‌آموزان دارای ایده در گروه‌های چند نفره در میدان و از نزدیک با چالش‌های مدیریت شهری آشنا می‌شوند و برای رفع این چالش‌ها ایده‌های خلاقانه و اجرایی ارائه می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد مهلت ارسال ایده‌های این رویداد را تا پایان اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان در آینده‌ی نزدیک مدیران خوب دستگاه اجرایی در شهر زیبای یزد هستند و این رویداد برای آماده سازی آن‌ها در عرصه‌های مدیریت شهر و ارائه‌ی خدمات بهتر در سطح شهر جهانی یزد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها