رئیس رسانه ملی در سومین جشنواره «قهرمان ایران» خبر داد

تعیین تکلیف حق پخش ورزش

رئیس سازمان صداوسیما خبر داد

۶۰سریال در مرحله تولید

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی روز چهارشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه‌سازی‌های متنوع و تکمیل مجموعه‌های موضوعی متنوعی که باید در دستور کار باشد، چه در حوزه نمایشی و چه در حوزه‌های دیگر، مجموعه فعالیت‌های در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۴۳۸۱۱۹
 
رئیس سازمان صداوسیما یادآور شد: تولیدات مختلف در موضوعات گوناگون متناسب بانیاز وذائقه مخاطب وظیفه ذاتی صداوسیما و در دستور کار است. بیش از۶۰مجموعه نمایشی درمرحله نگارش، پیش‌تولید یا تولید داریم وهمین الان ۱۸‌مجموعه نمایشی جلوی دوربین است.
جبلی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌های صداوسیما در شب یلدا توانست موجب جذب بیشتر مخاطب برای رسانه‌ملی شود؟ گفت: این را باید از مردم پرسید. به‌نظرم می‌رسد که شب یلدای امسال در حد امکان با بیش از ۲۵۰ مهمان در اقشار مختلف و شبکه‌های مختلف همکاران ما به‌خوبی توانستند به وظیفه‌شان عمل کنند و نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.
رئیس سازمان صدا و سیما همچنین در این باره انتقادهایی که به مهمانان شب یلدا شد گفت: ما از تمام انتقادهای منصفانه نه تنها استقبال می کنیم بلکه به دیده منت به همه آنچه که منصفانه مطرح می شود نگاه می کنیم. اما به نظر می رسد که با نزدیک به ۱۳۵ برنامه تولیدی در سه شب متوالی احتمال می توانیم بدهیم که شاید جایی برخی قسمت ها می توانست بهتر هم باشد و برخی انتقادها هم وارد باشد، اما در کلیت  همکاران ما بیشترین تلاش خود را انجام دادند که بتوانند برنامه‌ای متنوع، جذاب و در قالب استفاده از مهمانان متنوع در اقشار مختلف فراهم کنند تا ساعت خوشی را برای هموطنان عزیز ایجاد شود.
جبلی در عین حال دراین باره که برای انتخابات برنامه جدیدی به غیر از آنچه در کانال ها اعلام شده است، وجود دارد؟ گفت: قبلا اعلام شده است. برنامه های تولیدی شبکه‌های مختلف هم به تدریج طبق همان جدول زمانی که در ستاد انتخابات سازمان طراحی شده است در حال تولید و پخش است و به تدریج برنامه‌ها رونمایی می شوند. به انتخابات هم که نزدیک می شویم حجم برنامه‌ها بیشتر خواهد شد.
وی افزود: این شب ها شما شاهد برنامه های چالشی هم که درباره موضوع های مختلف برگزار می شود هستید. حجم این برنامه ها و دیگر برنامه ها به تدریج افزایش پیدا می کند. 
رئیس رسانه ملی همچنین در این باره که با توجه به این‌که ماه رمضان با تعطیلات سال نو مصادف شده است آیا برنامه‌های ویژه ای دارید؟ اظهار  کرد: طبیعتا برنامه‌های ویژه داریم. طبق روالی که سال گذشته داشتیم برنامه‌های پر مخاطبی در امسال تولید خواهیم کرد.در مجموعه‌های نمایشی هم که امسال داریم تلاش می‌کنیم مجموعه مناسبتی برای ماه مبارک رمضان آماده پخش شود. 
جبلی گفت: همه شبکه ها برای ماه مبارک رمضان طرح‌هایی دارند. چند مجموعه متناسب و خوب در مجموعه‌های نمایشی هم برای ماه مبارک که همزمان با عید نوروز است تولید و پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها