اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ ۷۸ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۶۸۹ تردد وسایل نقلیه طی ۹ ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است.
کد خبر: ۱۴۳۸۱۰۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، معاون فنی و راه های روستایی این اداره کل، پر ترددترین محور خراسان شمالی در این بازه زمانی را بجنورد - شیروان و بالعکس با ثبت بیش از ۵ میلیون تردد ذکر کرد و گفت: تردد ورودی به استان ۷ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه و تردد خروجی از استان ۷ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۶۴۷ وسیله نقلیه بوده است که به ترتیب ۳.۹۳ درصد و ۳.۹۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

علی ربانی افزود: بيشترين تردد بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، مربوط به محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعكس و كم ترددترين محور، گراتی – صفی آباد و بالعکس است.

وی با بیان این که بيشترين درصد تردد وسايل نقليه سنگين در محور گرمه –میامی (گرمه) و بالعکس و گرمه – چمن بید و بالعکس به ثبت رسیده است، تصریح کرد: طی این مدت محور فاروج – قوچان (فاروج) داراي بيشترين سرعت متوسط تردد و محور چمن بید – گرمه و بالعکس داراي بيشترين درصد تخلف سرعت غيرمجاز بوده است.

ربانی اضافه کرد: همچنین بيشترين درصد تخلف فاصله غيرمجاز در محورهاي چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و چمن بید – آشخانه (چمن بید) ثبت شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها