کانون بسیج اساتید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، شهادت سردار «سید رضی موسوی» از سرداران نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.
کانون بسیج اساتید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، شهادت سردار «سید رضی موسوی» از سرداران نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۳۸۰۸۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز،کانون بسیج اساتید موسسه رازی، با صدور پیامی شهادت سردار «سید رضی موسوی» از سرداران نیروی قدس سپاه پاسداران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

‌مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش را  به آخر بردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند (قرآن کریم)

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند. (امام خمینی (ره))

بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروعش رژیم سفاک و رو به زوال صهیونیستی از آستین ناپاکشان بیرون آمد و جنایت دیگری را در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سرافراز سلیمانی و المهندس رقم زد و سردار سرتیپ سید رضی موسوی که یکی از فرماندهان و مستشاران برجسته نیروی قدس سپاه  بود را در روز دوشنبه چهارم دیماه سال جاری در زینبیه دمشق به شهادت رساند، تا لشکر آسمانی سید شهیدان جبهه مقاومت به وجود ستاره دیگری منور و مزین گردد.

این شهید والامقام و یاور دیرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ده‌ها سال از عمر بابرکت خویش را صرف کمک به جبهه مقاومت کرد و نقش محوری در حمایت از نیرو‌های مقاومت در منطقه و حمایت از مردم فلسطین، و آرمانهای آن‌ها داشت. قطعا پاداش سال ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل الله و در مسئولیت های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان و همسنگران شهیدش نبود. امروز امنیت پایدار و مثال زدنی ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این گونه سرداران بزرگ و همرزمان باوفای آنهاست و بی شک، شهادت آنها نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

ما همرزمان این شهید والامقام، ضمن محکوم کردن جنایت زبونانه رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن آن مجاهد نستوه اعلام می‌داریم، عمر ننگین این رژیم سفاک رو به پایان است و خون این شهید عزیز همچون دیگر شهدای مقاومت تسریع کننده ی تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مظلومان، نابودی اسراییل و قطع دست آمریکای جنایتکار از منطقه است. شهادت این سردار دلاور اسلام را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، و رزمندگان جبهه مقاومت و همکاران ارجمند موسسه رازی تبریک و تسلیت عرض نموده و سربلندی و عزت بیش از پیش اسلام و مسلمین را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

کانون بسیج اساتید و پایگاه شهید چمران موسسه رازی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها