رییس کل دادگستری مازندران از برپایی هشت هزار جلسه ملاقات مردمی در دادگستری های استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۵۱

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری در حاشیه سی و هشتمین جلسه ملاقات مردمی به میزبانی مسجد جامع شهرستان چالوس اظهار کرد: طی ۸ ماه ابتدای امسال، هشت هزار و ۵۱۲ جلسه ملاقات و دیدار با مردم شریف استان در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش سراسر مازندران برگزار شده و درخواست‌های مردمی مورد رسیدگی قرار گرفته است.وی افزود: طی ۸ ماه ابتدای امسال، هفت هزار و ۸۹۷ نفر در دادگستری کل مازندران با مسئولان قضائی استان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین ادامه داد: ۲۴ هزار و ۹۶۰ نفر نیز طی سال جاری با رؤسای دادگستری و دادگاه‌های بخش در سراسر استان دیدار و درخواست‌های قضائی خود را مطرح کردند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به برگزاری سی و هشتمین جلسه ملاقات مردمی دادگستری استان مازندران در شهرستان چالوس، خاطرنشان کرد: کاهش اطاله دادسی، تعیین تکلیف وضعیت زندانیان، اجرای احکام، اعاده دادرسی و اعمال ماده ۴۷۷ از جمله بیشترین عناوین درخواست‌های مردمی در جلسه ملاقات این هفته با مردم شریف غرب استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ملاقات مردمی خیرات و برکات زیادی دارد و طی آن مسئولان قضائی توفیق می‌یابند، ضمن گفتگوی مستقیم و بی واسطه با مردم و استماع و بررسی خواسته‌ها و شکایات مردمی، به عملکرد دادگاه‌ها، دادسراها و شعب اجرای احکام نیز اشراف بیشتری پیدا کنند.

جلسه ملاقات مردمی این هفته دادگستری مازندران طبق روال سه شنبه‌ها در ستاد مرکزی دادگستری استان در ساری نیز برگزار شد و معاونین قضائی دادگستری استان با ۶۵ با نفر از مراجعین دیدار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها