معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان :

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت استان خبر داد که در آن‌ها پنج نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۴۳۷۷۹۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

ابراهیم سارمی  اظهار کرد: این دو فقره تصادف، روز گذشته ۴ دی در محورهای غرب استان رخ داد که منجر به فوت دو نفر شد.

وی ادامه داد: یکی از این تصادفات، مربوط به شب گذشته است که در آن دو خودروی پراید و پژو ۴۰۵ با یکدیگر رخ به رخ شده و دچار سانحه شدند.

وی محل این سانحه را بین چشمه خان و آرمادلو به طور دقیق‌تر در دو کیلومتری روستای آرمادلو اعلام کرد و افزود: در این سانحه رانندگی پنج سرنشین حضور داشتند که یک نفر جان خود را از دست داد و سایر حادثه دیدگان توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تاکید کرد: این سانحه در قسمتی از محور پرتردد بجنورد به جنگل گلستان رخ داد که دو طرفه است و هنوز یک طرفه نشده است.

سارمی همچنین از واژگونی که دستگاه خودروی پراید وانت طی روز گذشته در محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد که یک فوتی و یک مصدوم به همراه داشت.

وی گفت: خودروی پراید وانتی که در آن دو نفر شامل پدر و دختر حضور داشتند در منطقه مملجه واژگون شد که به دنبال آن متاسفانه پدر این دختر در صحنه فوت و دخترش نیز به مرکز درمانی امام علی (ع) بجنورد منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به همه رانندگان توصیه کرد همیشه قبل از رانندگی، استراحت کافی داشته باشند و به علائم راهنمایی و رانندگی و وضعیت جاده ها نیز توجه کنند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها