دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ساکنان غزه را به سوی منطقه‌ای مشخص کوچ داده و سپس همان منطقه را هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۳۷۵۲۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان ۸ محله استان مرکزی غزه خواسته که به سوی منطقه دیرالبلح کوچ کنند و طی ۴۸ ساعت پس از این موضوع ۵ قتل عام را در همین منطقه مرتکب شده است.

بر اساس اعلام دفتر اطلاع‌رسانی غزه، ارتش رژیم صهیونیستی در این جنایت‌ها ۲۸ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۸۸ نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.

این نهاد دولتی فلسطینی تاکید کرد: ارتش اشغالگر عامدانه غیرنظامیان را که بیش‌تر آنان زن و کودک هستند فریب می‌دهد تا طی یک جنایت جنگی دوگانه بیش‌ترین تلفات جانی را از آنان بگیرد؛ به این ترتیب که ابتدا آنان را مجبور می‌کند از خانه خود کوچ کنند و سپس آن‌ها را به صورت مستقیم و هدف‌مند هدف قرار داده و اعدام می‌کند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: ما از ملت خود می‌خواهیم که تمامی جوانب احتیاط و هوشیاری را در قبال اشغالگرانی که تلاش می‌کنند بیش‌ترین شمار قربانیان را از ما بگیرند اتخاذ کنند و نسبت به این توطه‌ها وفریب‌کاری‌ها که ضد آنان به اجرا می‌گذارند آگاه باشند.

این نهاد دولتی فلسطینی اعلام کرد: ما مسؤولیت کامل نسل‌ کشی جمعی ملت فلسطین را علاوه بر اشغالگران، متوجه آمریکا و جامعه بین‌الملل می‌دانیم؛ این اقدام با تمامی قانون‌های بین‌المللی در تعارض است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها