تندباد شدید فعالیت مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر برخی شهر‌های استان اردبیل را غیرحضوری کرد.
کد خبر: ۱۴۳۷۲۹۵

به گزارش جام جم آنلاین ،روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد: به دلیل تندباد شدید در اردبیل، گرمی، نمین، سرعین، نیر و هیر فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خلخال هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وقوع تندباد شدید در منطقه خلخال؛ فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و مدارس استثنایی، در نوبت صبح و بعداز ظهر روز شنبه به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

تند باد فعالیت مدارس ابتدایی اردبیل را غیرحضوری کرد

مجید کوهی مدیرکل هواشناسی استان اردبیل نیز  گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و هشدار نارنجی صادره، تا ظهر شنبه شاهد وزش باد‌های نسبتا تند تا شدید خواهیم بود و اثر هشدار صادره در مناطق مرکزی، جنوبی و شهرستان گرمی و انگوت خواهد بود.
به گفته مدیرکل هواشناسی اردبیل، رخداد گردوخاک موقتی، آسیب به بعضی از تجهیزات شهری و برون شهری، خسارت به سازه‌های موقتی و گلخانه‌ها و احتمال اختلال در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل به دلیل رخداد باد جانبی از مخاطرات این سامانه است.
توقف عملیات عمرانی و ساختمانی در فضای باز، تقویت و محافظت از سازه‌های موقتی و آسیب پذیر در برابر باد، اجتناب از توقف در زیر ساختمان‌های نیمه کاره و درختان خشک و خودداری از هرگونه فعالیت کوهنوردی از توصیه‌های هواشناسی اردبیل به شهروندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها