استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:

گردشگری بهانه ای برای حراج منابع طبیعی نشود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها خواست برای تکمیل طرح های راه روستایی به استان کمک کند.
کد خبر: ۱۴۳۶۷۷۵

به گزارش جام جم آنلاین ، استاندار گفت: افزون بر هزار طرح نیمه تمام در این استان که تا پیش از شروع دولت سیزدهم راکد و یا نیمه فعال بودند، هم اینک با تزریق اعتبار و رفع برخی موانع فعال شده اند و مردم هم چشم انتظار به سرانجام رسیدن آن‌ها هستند.
استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده با هدف پیگیری و رفع مشکلات مالی حدود یکهزار پروژه نیمه تمام استان، با رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها دیدار کرد.
احمدزاده در این دیدار اظهار کرد: مردم استان چشم انتظار به سرانجام رسیدن این یکهزار پروژه هستند.
وی تاکید کرد: در برخی مناطق استان مردم برای عبور از رودخانه از جره استفاده می‌کردند و این وسیله باعث قطع انگشتان دست آن‌ها و حتی از بین رفتن جان آن‌ها شده بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حال احداث پل بر روی این رودخانه‌ها هستیم و مردم این روستا امیدوار به تلاش‌های دولت آیت الله دکتر رئیسی هستند.
احمدزاده بر استفاده از ظرفیت سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای تکمیل پروژه‌های راه روستایی تاکید کرد و افزود: ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که از این میزان چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی است که بیشترین راه‌های استان در بخش روستایی است.
وی تصریح کرد: به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص جغرافیایی هزینه ساخت راه در این استان بیشتر از سایر مناطق کشور است.
احمدزاده گفت: تامین راه روستا‌های با خانوار بالا و ایمن سازی راه‌های روستایی در دستور کار دولت است و امیدواریم از ظرفیت این سازمان برای تحقق این خواسته دولت بهره‌مند شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها