با نتایج شب‌گذشته لیگ‌برتر حالا باید گفت از قرمزی یلدا فقط انارش نصیب پرسپولیسی‌ها می‌شود. بعداز برد۵گله سپاهان و توقف پرسپولیس درمصاف باتیم قعرجدولی استقلال خوزستان، فقط برد پرگل آبی‌ها کم بودتا اندوه پرسپولیسی‌ها کامل شود.
کد خبر: ۱۴۳۶۷۰۳
 
درمقابل استقلالی‌ها که هفته گذشته را خوشحال از به تساوی کشاندن دربی سپری کرده بودند، این هفته را هم با برد ۴ بر صفر مقابل نساجی و صعود دوباره به صدر جدول جشن گرفتند تا این دو هفته باقیمانده، شاهد یک کورس زرد ـــ آبی جذاب برای قهرمانی نیم فصل باشیم.  بعد از ۳ تساوی متوالی و البته کسب ۴ تساوی در ۵ بازی آخر، تیم نکونام این هفته به لطف یک نمایش چشم‌نواز و هجومی به فرم ایده‌آل خود بازگشت و با بردی شیرین، یک هفته دیگر به صدرنشینی خود در لیگ برتر تداوم بخشید. نکته امیدوار کننده برای جواد نکونام، گلزنی بازیکنانی بود که در هفته‌های اخیر کمی از شراط ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند. آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و سیدابوالفضل جلالی در روزی که استقلال حتی می‌توانست دوبرابر اینها دروازه نساجی را باز کند، زننده گل‌های آبی‌پوشان بودند. حالا با کمترین استراحت ممکن، استقلال باید آماده بازی با گل‌گهر در سیرجان شود. یکشنبه هفته آینده، روز سرنوشت‌ساز دیگر لیگ برتر خواهد بود، چراکه در همان روز سپاهان در نقش جهان میزبان آلومینیوم اراک است و پرسپولیس هم در آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. تب داغ فوتبال در واپسین هفته‌های دور رفت لیگ برتر به اوج خودش رسیده است. 
   
رحمتی کناره‌گیری کرد

سیدمهدی رحمتی بعد ازشکست ۴‌برصفر تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با تشکر ازحمایت‌های رضا حدادیان، مالک باشگاه از سرمربیگری تیمش استعفا کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها