مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد خبر داد:

تایید صلاحیت نهایی ۱۸۲ نفر دراستان یزد

یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از اجرایی شدن سامانه مردمی نظارت بر بازار برای برخورد با تخلفات احتمالی و رصد بازار خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۹۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد علی شاه‌حسینی در جمع بازرسان اداره‌کل صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی استان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آنان اظهار داشت: نظارت، بازرسی و صیانت از حق مردم از وظایف و مسئولیت‌های این قشر زحمتکش می‌باشد.

وی ادامه داد: بازرسان از قشرهای با اعتماد در حوزه هاي اجتماعي و بازار و از نقش آفرينان اصلي جامعه و افراد موثر در خدمت به مردم هستند كه نمی‌توان خدمات اين قشر دلسوز و سخت كوش را ناديده گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از اجرایی شدن سامانه مردمی نظارت بر بازار خبر داد و گفت: مردم از وضعیت بازار استان گلایه‌مند هستند چراکه قیمت اجناس در سطح بازار و مغازه‌های سطح شهر کاملاً متفاوت است لذا برای رصد بازار و برخورد با این نوع تخلفات احتمالی سامانه مردمی نظارت بر بازار اجرا می‌شود.

شاه‌حسینی گفت: در کشور ما با وجود تحریم‌ها، فشارها و تمام دشمنی‌های بدخواهان، مردم در رفاه و آرامش به سر می‌برند و این امر به برکت پذیرش ولایت و امامت است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها