خاطرات کاغذی

ببینید | مگامن

خاطرات کاغذی

ماجرا‌های تیچ

تیچ، پسربچه‌ای خردسال با مو‌های زرد، پلیور آبی و چکمه‌های قرمز فرزند آخر یک خانواده پنج‌نفره بود. یک خواهر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش به نام‌های مری و پیتر داشت.
کد خبر: ۱۴۳۶۱۵۷
نویسنده مریم فلاح

پسرک دوست داشت در امور مربوط به بزرگ‌تر‌ها کمک کند یا در بازی آن‌ها شرکت نماید، اما معمولا خواهر و برادرش او را کنار می‌گذاشتند، چون از نظر آن‌ها تیچ هنوز خیلی کوچک بود و مزاحم‌شان می‌شد.

در چنین مواقعی تیچ ناامید نمی‌شد و بالاخره راهی برای سرگرم‌کردن خودش پیدا می‌کرد. یک گربه سیاه‌وسفید هم داشت به نام تیلکت که اغلب اوقات در اطراف پسرک می‌پلکید و آن‌قدر حضورش در کنار تیچ پررنگ بود که گاهی به نظر می‌رسید داستان از زبان گربه بازگو می‌شود! این مجموعه تلویزیونی بی‌کلام، راوی داشت و مثل خیلی از برنامه‌هایی که مختص گروه سنی خردسال است در این اثر حضور بزرگ‌تر‌ها فقط در حد دست‌وپا نشان داده می‌شد.

«ماجرا‌های تیچ» (با عنوان انگلیسی: Titch) یک استاپ‌موشن (تکنیک عروسکی تک‌فریم) بریتانیایی بود، محصول سال ۱۹۹۷ که براساس کتاب‌هایی از پت هاچینز به کارگردانی ایان بنت تولید شد. موسیقی آن توسط پیانیست و آهنگساز بریتانیایی مایکل نایمن ساخته شده است.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها