اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد. 
کد خبر: ۱۴۳۵۹۲۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمد مشتری اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، یک مجتمع خدماتی رفاهی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی احداث یک دستگاه پل و یک باب نمازخانه بین راهی در خراسان شمالی آغاز می شود.

وی گفت: یک باب مجتمع خدماتی رفاهی عمارت صدرا (چشمه خان)  در شهرستان گرمه با ۲۸.۶ میلیارد تومان اعتبار (ارزش روز پروژه با احتساب قیر) در این ایام به بهره برداری می رسد.

مشتری افزود: همچنین عملیات اجرایی احداث یک دستگاه پل چهار دهانه دالی ۱۰ متری(۸.۵ میلیارد تومان ارزش روز پروژه) در روستای زو در شهرستان شیروان و احداث یک باب نمازخانه بین راهی (۱۰ میلیارد تومان ارزش روز پروژه) در شهرستان اسفراین آغاز خواهد شد.

 وی غبارروبی مزار شهدا، مراسم هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با تشکل های صنفی و پیاده روی خانوادگی را از جمله برنامه هایی دانست که به این مناسبت برگزار می شود و تصریح کرد: دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه، برگزاری نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه، اهدای خون توسط همکاران و بازدید از پایانه مسافری بجنورد از برنامه های دیگری است که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در نظر گرفته شده است.

 این مسئول ادامه داد: حضور در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی (سامانه سامد)، برپایی میز خدمت در مرکز مدیریت راه ها، دیدار با ادارات تابعه، بازدید از انجمن ها و هنرستان حمل و نقل و دیدار با خانواده های پیشکسوت نیز انجام می شود.

 مشتری، برگزاری رژه ماشین آلات راهداری، مسابقات دوستانه ورزشی و دوچرخه سواری عمومی، برپایی ایستگاه فرهنگی، برگزاری میز خدمت در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد و شرکت در نماز جمعه را به عنوان برنامه های دیگر گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری بیان کرد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها