یزد- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: دانش آموزان مدارس کمتر برخوردار یزد در اولویت توزیع شارژ کارت رایگان بلیت اتوبوس شهری هستند و این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۳۵۹۰۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عزیزالله سیفی در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار داشت: به دلیل محدودیت مالی شهرداری امکان اینکه همه دانش آموزان مدارس یزد بتوانند از این طرح برخودار شوند، وجود ندارد اما برای مدارس مناطق کمتر برخوردار این اقدام انجام و در برخی مناطق دیگر شهر یزد نیز به صورت پراکنده کارت رایگان اتوبوس توزیع شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح، استقبال بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی را شاهد باشیم و گامی در راستای کاهش مشکلات ناشی از آلودگی‌های محیط زیستی و هوا برداشته شود ضمن اینکه با کاهش ترافیک، در وقت شهروندان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

در این نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد در مورد بررسی لایحه یک فوریتی تخصیص بودجه جهت شارژ وتوزیع رایگان بلیت اتوبوس برای دانش آموزان، بررسی لایحه اصلاح بودجه منطقه یک و بودجه عمرانی، بررسی لایحه اصلاحیه بودجه سازمان فرهنگی و بررسی لایحه جابجایی بودجه برای سرمایه گذاری نیز طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها