معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:

۳ شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد تشییع و خاکسپاری می شوند

سه شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این استان تشییع و به خاک سپرده می شوند.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۵۴

به گزارش جام جم آنلاین ،سید جواد هاشمی مهر روز شنبه ۱۸ آذر در نشست استقبال از شهدای گمنام افزود: همه نقاط استان میزبان این شهدای والا مقام خواهند بود، بنابراین فرمانداران برنامه ریزی لازم را برای استقبال از این شهدا انجام دهند.

وی اظهارکرد: این شهدا در ۲۶ آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع می شوند که یکی از این شهدای والامقام در محوطه استانداری به خاک سپرده می شود که حوزه عمرانی استانداری مکلف است زمینه تشییع این شهید والامقام را فراهم کند و یادمان شهید گمنام را طراحی کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی حرم تا حرم نیروی انتظامی نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کند، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس ساعت ۷:۳۰ صبح روز یکشنبه از جلوی حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) آغاز می شود که از همه مردم و مسئولان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.

هاشمی مهر با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز استان مراسم تشییع شهدا را قطعا به صورت زنده پخش می کند، تصریح کرد: سازمان تبلیغات و اوقاف و امور خیریه در مسیر تشییع شهدا و همچنین پیاده روی حرم تا حرم مواکب طراحی و ایجاد کنند.

 به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی خواستار فضاسازی شهری در یاسوج، مرکز استان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها