استاندار سمنان گفت: پنج شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا (ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد استان می‌شوند و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۴۳۳۹۳۰
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین شهدای خوشنام در استان سمنان اظهار کرد: ۵ شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا (ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد استان شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان باید بهترین میزبانی از این میهمانان بهشتی، معزز و والامقام یعنی شهیدان خوشنام انجام گیرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار استان سمنان همواره در استقبال از شهید و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت پیشگام و پیشرو هستند و بسترهای لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی و حضور حداکثری مردم، آماده سازی خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی به منظور نشر حداکثری تولید محتوا و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ ایثار و مقاومت و شهید و شهادت در دستور کار قرار داشته و در کنار آن لازم است تا به تبلیغات محیطی نیز پرداخته شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت تشکل‌ها، خانواده ایثارگران، خانواده شهیدان، بانوان، نوجوانان و جوانان، موکب‌داران ایام اربعین حسینی و سایر افراد به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی از شهدای خوشنام در دستور کار قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها