رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایش «نگار» کاری از گروه هنری یاس‌کبود از گروه‌های وابسته به این اداره، به‌ عنوان یکی از سه اثر برگزیده جشنواره ملی میراث‌ فرهنگی، بخش تئاتر عمارت انتخاب شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۶۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرشاد کشاورزیان افزود: دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در چهار بخش هنرهای نمایشی جشنواره شامل مسابقه تئاتر عمارت (نمایش‌های مونودرام موزه‌ای)، مسابقه نمایش‌های واقعه‌خوانی، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و مسابقه فیلم- تئاتر با دبیری علیرضا تابش در استان قزوین برگزار شد.

وی با بیان اینکه نمایش «نگار» به‌عنوان یکی از سه اثر برتر جشنواره معرفی شد و هیأت داوران دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به این نمایش اهدا کردند، افزود: لیلا روغنگیرقزوینی نویسنده، مهدی روزبهانی کارگردان و فروزان حسینی بازیگر این اثر هنری بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ادامه به افتتاح نمایشگاه مدلسازی و طراحی سه‌بُعدی «مبل منبت» اشاره کرد و گفت: با حضور جمعی از هنرمندان، نمایشگاه مدلسازی و طراحی سه‌بُعدی «مبل منبت» توسط محیا لطیفی، هنرمند توانای ملایری برای نخستین‌بار در جهانشهر ملایر (شهر جهانی مبلمان منبت) افتتاح شد.

کشاورزیان یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از ۴۳ اثر هنری زیبا که نشان از ذهن خلاق طراح آثار دارد، در قاب دید هنردوستان و علاقمندان قرار گرفته و نمایشگاه تا ۱۶ آذر از ساعت ۸ تا ۱۴ برای بازدید عموم در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر، میدان قائم(عج) دایر است.

newsQrCode
برچسب ها: تئاتر همدان ملایر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها