سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: گروه هنری یاس کبود از گروه‌های ثبت شده تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، امسال با دو نمایش در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان پذیرش شده و به اجرا می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۲۳۸۰۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرشاد کشاورزیان افزود: نمایش "جولا" به کارگردانی مهدی روزبهانی در بخش ویژه ایثار و شهادت و نمایش "دنیای وارونه" به کارگردانی فروزان حسینی در بخش دیگر گونه‌های اجرایی پذیرفته شده است.

وی با معرفی رحمان هوشیاری به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان، افزود: این رویداد هنری در ۶ بخش آزاد، آیینی-سنتی، کودک و نوجوان، فراگیر (ویژه معلولان)، دگرگونه‌های اجرا و بخش ویژه ایثار و شهادت برگزار می‌شود که آثار هر سه بخش توسط یک تیم داوری سه‌نفره به‌صورت جداگانه بازبینی و انتخاب شده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: نمایش‌های پذیرفته شده گروه‌های نمایشی ملایر از بین  ۱۷۰ اثر ارسالی به دبیرخانه در بخش‌های مختلف مورد انتخاب قرار گرفته و از گروه‌های نمایشی خارجی جشنواره ۱۱ اثر از کشورهای مکزیک، ایتالیا، مغولستان، مصر، لیبی، تونس، الجزایر، افغانستان، قطر و عراق است.

این رویداد هنری با حضور هنرمندان سراسر ایران و جهان از  ۱۱ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در مریوان برگزار می‌شود.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ملایر تئاتر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها