یزد- سعید مروتی گفت: بیش از 850 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی استان یزد طی هشت ماهه نخست سال 1402 شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۵۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد از شناسایی بیش از 850 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی استان یزد از ابتدای سال 1402 تاکنون خبر داد.

سرهنگ سعید مروتی، مجموع وسعت تغییر کاربری‌های شناسایی شده را به استناد گزارشات سامانه جامع اطلاعات مکانی سازمان امور اراضی کشور، بیش از 16 هکتار اعلام و بر مقابله و اقدام قانونی تا بازگشت تمامی عرصه‌های شناسایی شده به چرخه تولید تاکید نمود.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد، تعامل و همراهی دستگاه قضا و فرماندهی انتظامی استان و همچنین فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌ها با یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی را بسیار مناسب توصیف و تقویت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان‌ها را از اولویت‌های فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور دانست.

سرهنگ سعید مروتی با هشدار به متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی در برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری، از پایش و رصد مستمر اراضی کشاورزی توسط یگان حفاظت از اراضی کشاورزی مستقر در مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها