مشترکانی که بین ۱۰ تا ۳۵ درصد و در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه نسبت به دوره مشابه در سال قبل صرفه‌جویی کنند، نه تنها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۳۱۶۳۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ در آئین نامه جدید،خوش‌ مصرفی، هم برای بخش خانگی و هم بخش‌های غیرخانگی ازجمله صنایع و مشترکان عمده در نظر گرفته شده است.

الگوی مصرف به‌ این گونه است که در سه پلکان اول، مشترکین کم‌ مصرف قرار دارند که حدود ۷۰ درصد مصارف به این پلکان تعلق دارد؛ پلکان‌ های‌ بعدی به ترتیب، مشترکین با مصرف متوسط، پرمصرف و بسیار پرمصرف خواهند بود؛ ضمن آن‌ که دامنه مصرف نیز از ۷۵ مترمکعب به ۱۰۰ مترمکعب افزایش یافته است.

از ابتدای سال ۱۴۰۲، دامنه مصرف برای ۱۲ پله اشاره‌ شده، ۱۰۰ مترمکعب خواهد بود؛ ضمن آن‌که به رغم افزایش دامنه مصرف، تعرفه‌ها هیچ تغییری نکرده و همانند سال قبل اعمال می‌شود و تنها در پلکان ۱۱ و ۱۲، به ازای هر مترمکعب، ۵ و ۶ هزار تومان دریافت می‌شود.

از مشترکان بسیار پرمصرف تقاضا می‌شود با مدیریت مصرف، هم گازبهای کمتری پرداخت و هم با مصرف بهینه،به تأمین پایدار گاز در روزهای سرد سال کمک کنند. 

با انتشار این پست در توسعه فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی سهیم باشیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها