فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان خبر داد:

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در استان سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان از اجرای ۷۷ برنامه هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم از این دست فعالیت‌ها است.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۶۳
نویسنده بهروز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سردار منصور شوقانی در نشست خبری برنامه‌های هفته بسیج در سپاه استان سمنان بیان کرد: در هفته بسیج امسال شاهد برگزاری ۷۷ برنامه شاخص در سراسر استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۲۱۳ برنامه شهرستانی نیز در این هفته در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: مجموعاً در این ایام شاهد اجرای ۹ هزار و ۱۴۲ فعالیت توسط پایگاه‌های مقاومت استان خواهیم بود.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی شامل افتتاح طرح‌های عمرانی، آبرسانی روستایی و مناطق محروم، آسفالت روستایی و … در زمره مهمترین برنامه‌های این ایام در استان سمنان است.

شوقانی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در این ایام به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان بهشت، اعزام می‌شوند، افزود: در حوزه تعلیم و تربیت ویژه برنامه حلقه صالحین در استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره همراهی بسیجیان با مردم فلسطین گفت: مردم غزه با مقاومت خود به مسلمانان جهان عزتمندی بخشیدند.

شوقانی با بیان اینکه غزه و حوادث آن، نمایشگاه ادعای لیبرال دموکراسی لست، تاکید کرد: مدعیان حقوق بشر امروز چهره واقعی شأن را نشان داده و ما وظیفه داریم از مردم غزه حمایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها