درگیری‌های شدید میان رزمندگان فلسطینی و متجاوزان در غزه

گزارش های رسانه ای از درگیری های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف نوار غزه به ویژه محورهای شرقی این باریکه حکایت دارند.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، درگیری های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در محور شرقی نزدیک محله الزیتون در جریان است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست نتوانسته اند در محورهای شرقی نوار غزه پیشروی کنند چرا که به سد محکم نیروهای فلسطینی و ایستادگی قهرمانانه آنها برخورد کرده اند.

نیروهای مقاومت همچنین موفق شدند تجهیزات نظامیان صهیونیست در محله الزیتون را هدف قرار داده و منهدم کنند. رزمندگان فلسطینی وابسته به سرایا القدس تجهیزات نظامیان صهیونیست را در منطقه الصفطاوی واقع در شمال نوار غزه با حملات راکتی منهدم کردند.

این نیروها با متجاوزان در بیت لاهیا و بیت حانون درگیر شده اند. همچنین المیادین به نقل از رسانه های عبری زبان گزارش داد که ۶ موشک از سمت لبنان به سمت الجلیل غربی واقع در اراضی اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که دست کم ۲ تن از نظامیان این رژیم در درگیری های شمال نوار غزه به هلاکت رسیده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها