یزد- استاندار یزد به استقبال بی نظیر از جشنواره تئاتر استانی اشاره کرد و از اهتمام جدی استان جهت فراهم سازی زیرساخت های حوزه تئاتر خبرداد
کد خبر: ۱۴۳۱۳۴۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره تئاتر استان یزد، با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از این جشنواره اظهار داشت: وجه تمایز هنر تئاتر نسبت به سایر هنرها، فضای متفاوت و برجستگی جریان زندگی موجود در آن است.
 
استاندار یزد با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره تئاتر استان گفت: اهتمام جدی استان بر فراهم سازی زیرساخت های حوزه تئاتر جهت رونق و بالندگی بیش از پیش این هنر با مضامین عمیق اجتماعی، دینی، فرهنگی و سایر ارزش ها و اصالت هاست.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه استان جهت احداث سالن های تئاتر مجهز بیان داشت: یکی از پروژه های بسیار بزرگ در حال اجرا در استان «تالار فرهنگ یزد» است که پروژه ای کم نظیر در سطح کشور محسوب می شود.
 
فاطمی با بیان اینکه پروژه مذکور یکی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان است، اظهارداشت: برنامه ریزی ها و پیگیری های لازم جهت بهره برداری از این پروژه در حداقل زمان، انجام شده است.
 
وی همچنین به برخی از پروژه های فرهنگی دارای سالن تئاترِ در حال اجرا در شهرستان های استان اشاره و از نگاه ویژه استان به هنر تئاتر و حمایت از این حوزه خبرداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها