حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که سه مقر ارتش اسرائیل را در نزدیکی مرز لبنان را با «سلاح مناسب» هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۳۱۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان امروز (26 آبان) اعلام کرد که در پاسخ به جنایات رژیم اسرائیل در غزه، سه مقر نظامیان این رژیم در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داده است.

حزب‌الله گفته است که در حمله اول تجمع نظامیان اسرائیلی را در نقطه مرزی «مثلث الطیحات» با «سلاح مناسب» مورد هدف قرار داده که منجر به تلفات در میان آن‌ها شده است.

همچنین تجمع نظامیان اسرائیلی در نقطه «المرج» و مقر نظامی «رامیم» متعلق به ارتش اشغالگر نیز هدف حمله حزب‌الله قرار گرفته است.

خبرنگار شبکه المیادین نیز از بلند شدن دود از  پایگاه «الجرداح» متعلق به ارتش اسرائیل در نزدیکی مرز لبنان خبر داده است.

 در پی این حملات، ارتش اسرائیل تمامی منطقه «الجلیل غربی» را منطقه بسته نظامی اعلامی کرد و به گفته رسانه‌های اسرائیلی تمامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین این منطقه زیر حملات حزب‌الله قرار دارد.

در مقابل نیز شبکه المنار از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به حومه روستاهای «الناقوره» و «الجبین» در جنوب لبنان خبر داد.

روز گذشته نیز جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی در جنگل‌های «البونه» در جنوب روستای «الناقوره» را بمباران کردند؛ توپخانه ارتش اشغالگر نیز اهدافی در شمال منطقه «الحمامص» و جنوب روستای «الخیام» گلوله‌باران کرد.

مقاومت اسلامی لبنان که از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در نقاط مختلفی از خطوط مرزی وارد درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی شده است، طی هفته‌های گذشته ده‌ها فایل ویدئویی از حملات موفق خود به پایگاه‌ها و نظامیان صهیونیست منتشر کرده است.

حزب‌الله همچنین اخیرا اعلام کرده است که با تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در چندین مورد از موشک‌های «برکان» علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها