حمله نظامی انگلیس و آمریکا به بیش از۱۲نقطه در یمن چه فرجامی خواهد داشت

ابتکارعمل دست یمن

سفیر سابق ایران در لبنان با بیان اینکه ورود یمن به جنگ غزه در جهت حمایت از مردم حائز اهمیت است، گفت: انصارالله یمن علیرغم مشکلات خود و با اطلاع از مخاطره انگیز بودن اقداماتش برای خود؛ تمام تلاشش را در جهت حمایت از مردم غزه و علیه رژیم صهیونیستی انجام می دهد.
کد خبر: ۱۴۳۱۱۸۵

مسعود ادریسی در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص حملات انصارالله یمن علیه رژیم صهیونیستی در جهت حمایت از مردم غزه، گفت: انصارالله یمن علیرغم اینکه چندین سال است که در حال جنگ با عربستان است و خسارات بسیاری در این زمینه متحمل شده و در ضمن فاصله بسیاری نیز با اسرائیل دارد اما به دلیل احساس همبستگی که با مردم فلسطین دارد علیه رژیم صهیونیستی دست به حملاتی زده که امر بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در این میان کشورهایی هستند که با وجود داشتن امکانات بسیار حتی حاضر نیستند کوچکترین مسئله با اسرائیل داشته باشند و حتی حاضر نیستند روابطی را که با این رژیم برقرار کرده‌اند را نیز کاهش دهند حتی روابط اقتصادی و صادرات نفت به اسرائیل را.

ادریسی تاکید کرد: اما انصارالله یمن با وجود مشکلاتش و با وجود اینکه می‌داند این اقداماتش علیه رژیم صهیونیستی برایش مخاطره انگیزه است اما به دلیل اینکه در محور مقاومت قرار دارد و می‌داند مردم غزه در حال ذبح شدن هستند تمام تلاش خود را در جهت کاهش آلام مردم غزه انجام می دهد.

سفیر سابق ایران در لبنان در ادامه با بیان اینکه ظاهراً برای رژیم صهیونیستی هیچ چیزی مهم نیست، گفت: این رژیم با توجه به حمایت‌های غرب تا کنون حاضر نشده دست از جنایات خود بردارد البته افکار عمومی مردم دنیا و همچنین افکار عمومی دولت‌های حامی اسرائیل فشار زیادی به دولت‌های خود و اسرائیل  وارد می‌کنند.

وی ادامه داد: به دلیل همین فشار افکارعمومی تصور می‌کنم این جنایات اسرائیل به دلیل شدت زیاد افکار عمومی نتواند چندان ادامه پیدا کند و دیر یا زود مجبور هستند که دست از جنایات خود بردارن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها