«جام‌جم» از رواج انحرافات جنسی در مدارس غربی با حمایت سازمان‌های بین‌المللی گزارش می‌دهد

نمایش سیاه ابتذال در مدارس غربی

پشت ظاهر خوش‌آب‌ورنگ مدارس غربی، جایی که مردم سایر سرزمین‌ها که هنوز غرب را قبله آمال خود می‌دانند، اتفاقاتی هولناک در حال وقوع است. دراین مدارس، کودکان فقط خواندن و نوشتن و حساب‌کردن یاد نمی‌گیرند بلکه می‌آموزند چطور گرایش‌های جنسی خود را بیدار کنند، به آن پروبال بدهند و چگونه سیرابش کنند. تصاویر و ویدئوهایی که آنچه دراین مدارس درجریان است را ثبت وضبط‌کرده به معنی‌واقعی، موبراندام راست می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۹۷
نویسنده آوید طالبیان - گروه جامعه
 
آموزش مسائل جنسی در این محیط‌های به‌ظاهر مدرسه، از سنین بسیار پایین کلید می‌خورد و اصطلاحاتی در گوش بچه‌ها زمزمه می‌شود که مخصوص دوران بزرگسالی است. دولت‌ها نیز از این وضع باخبرند و همه چیز تحت لوای آموزش رسمی قرار دارد. سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و یونیسف که تشکیلات حامی حقوق کودکان در سازمان ملل است نیز بر آنچه در جریان است نظارت دارند و حتی به مدارس خوراک آموزشی می‌رسانند.

پایگاه خبری تحلیلی «استاپ ورد کنترل» که جرایم سازمان‌یافته دولت‌ها و محافل وابسته به آنها را فاش می‌کند انحرافات جنسی به کودکان غربی در مدارس را با سند و مدرک فاش کرده است. یکی از این اسناد، پوسترهایی است که موسسه‌ای هلندی به بسیاری از مدارس جهان ارسال و در آنها رسما همجنس‌گرایی را تبلیغ کرده‌است. سند دیگری از سازمان جهانی بهداشت نیز در لابه‌لای اسناد موجود است که ترجمه‌اش به فارسی قباحت دارد. این سازمان از مدارس خواسته تا آموزش خودارضایی به کودکان ۹ تا ۱۲ سال و آموزش ارتباط جنسی به کودکان پنج تا هشت سال رادردستورکار قراردهند. این مصداق عینی یک کودک‌آزاری دسته‌جمعی است ولی سازمان‌های مدعی حقوق کودک در قبالش سکوت اختیار کرده‌اند درحالی‌که کودکانی که به‌اجبار تحت آموزش‌های مختلف جنسی قرار می‌گیرند شانس بهره‌مندی از یک زندگی سلامت را عملا از دست می‌دهند.
   
آموزش جنسی در اتاق‌های بازی 
وقتی از مدرسه صحبت می‌شود ذهن‌تان را به دبیرستان نبرید، چراکه آموزش‌های جنسی که بخشی از دروس رسمی نظام‌های آموزشی غربی است از دوره ابتدایی آغاز می‌شود. برخی کشورها حتی پا را فراتر گذاشته و این آموزش‌ها را به مهدهای‌کودک انتقال داده‌اند؛ کشوری مانند آلمان در قلب اروپای به‌ظاهر متمدن که اتاق‌های بازی برای آموزش جنسی را تدارک دیده است. دراین مهدهای‌کودک‌ کودکان زیر شش سال دراتاق‌هایی با نام موجه «اتاق‌اکتشاف» راز ورمزهای جنسیت را کشف می‌کنند. دراین فضاها به کودکان امکان داده می‌شود تا تمایلات جنسی را امتحان کرده ومسائلی همچون نوازش یکدیگر و معاینه بدن هم‌سن‌وسالان‌شان را تجربه کنند.معلمانی که درس آموزش جنسی راچه درمدارس و چه درمهدهای‌کودک‌ پیش می‌برند نیز براساس آنچه که در رسانه‌های غربی اعلام می‌شود عمدتا گروه‌های طرفدار و مبلغ انحرافات جنسی هستند؛ معلمانی با آرایش‌های شیطانی و بی‌پروا که هرکجا دست‌شان رسیده نمادهای همجنس‌گرایی ازجمله پرچم رنگین‌کمانی‌شان را در مدارس برافراشته‌اند. 
   
جنسیت سیال!
وقتی مارسیا گی هاردن، هنرپیشه‌ هالیوود و برنده‌ جایزه‌ اسکار با چشم‌هایی نگران مقابل دوربین‌های رسانه‌ای قرار گرفت و اعلام کرد که «هویت جنسیتی‌ بچه‌های من عجیب‌وغریب است، فرزند بزرگم همجنس‌گراست و فرزند کوچکم هویت جنسی سیالی دارد» نتیجه دستپخت مدارس غربی پیش چشم مردم به نمایش درآمد.  همجنس‌گراها که گاهی با بدن‌های عریان در مدارس حاضر می‌شوند تا بچه‌ها جزئیات خلقت انسان را از نزدیک مشاهده کنند معرف حضور مردم جهان هستند، اما کسانی که هویت جنسی سیال را به کودکان آموزش می‌دهند قماشی از منحرفان جنسی‌اند که معتقدند جنسیت یک موضوع قراردادی است، پس همه افراد می‌توانند یک روز زن و روز دیگر مرد باشند؛ با همه خواسته‌ها و تمایلاتی که هر زن و مردی ممکن است داشته باشد. این نمایش سیاه هر روز در تعداد زیادی از مدارس جهان به‌ویژه در غرب کره‌خاکی که در حوزه‌های حقوق‌بشری سابقه لاف‌زدن‌های طولانی دارد، روی پرده است. در این مدارس، آموزش به دست شیطان است و کودکی و پاکی بچه‌ها از آنها دزدیده می‌شود؛ درحالی‌که دولت‌ها سکوت کرده‌اند و والدین معترض به این وضع را نیز به سکوت دعوت می‌کنند. بسیاری از والدین از معلمان درس آموزش جنسی شنیده‌اند: «آنچه در کلاس‌ها می‌گذرد بین ما باقی می‌ماند و خبرش هرگز از این اتاق خارج نمی‌شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها