مار آبی تندرو 
خاطرات کاغذی

مار آبی تندرو 

خاطرات کاغذی

ماسک

M.A.S.K (فرماندهی زرهی متحرک) یک گروه ویژه اجرای قانون که با ناوگانی از وسایل نقلیه مخفی به مبارزه با جنایتکار نقابدارمی پرداختند.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۹۴
نویسنده مریم فلاح

«مایلز میهم» نیزسازمان جنایتکاری به نام V.E.N.O.M (شبکه شیطانی شرورانه) را رهبری می‌کرد. فصل اول این مجموعه کارتونی در مورد نبرد‌های M.A.S.K بود و V.E.N.O.M از سلاح‌ها و وسایل نقلیه پیشرفته خود استفاده می‌کرد. اما فصل دوم روی یک عنصر مسابقه‌ای متمرکز شد. به این شکل که M.A.S.K. در مقابل V.E.N.O.M مسابقه می‌داد تا مانع ازمسابقات تقلبی شود.

استنلی یا ماسک که شخصیت اصلی بود گاه تلاش می‌کرد صورتک را به دور اندازد، ولی هر بار به دلایل، چون آمدن دشمنی تازه ناچار می‌شد از آن استفاده کند. او از صورتک برای رو در رو شدن با دشمنانی که نیرو‌های فراطبیعی داشتند، استفاده می‌کرد.

«میلو»، سگ استنلی گاه در هیبت سگی نادان و گاه حیوانی باهوشی فراطبیعی ظاهر می‌شد. هروقت ماسک را بر چهره می‌زد، تبدیل به جانورانی دیگر و حتی اژد‌ها می‌شد.«پگی برنت» گزارشگر و دوست استنلی که از راز او با خبر بود.

او مخالف بود که استنلی از شر ماسک خلاص شود و از اینکه از خطرات گزارش تهیه کند، لذت می‌برد. «میچ کلاوی» ستوان پلیسی بی رحم وعصبانی که به شدت دنبال دست یافتن به ماسک بود. او می‌دانست که استنلی همان ماسک است، اما هیچ وقت نتوانست ثابت کند. 

«ماسک»، (با نام اصلی: Mobile Armored Strike Kommand) کارتون آمریکایی که طی سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ برای دو فصل تولید شد. این مجموعه توسط استودیو‌های فیلمسازی «رومن و سانبو» به کارگردانی «راسل کالابرز» ساخته شد. ماسک از ابرقهرمان‌های کتاب‌های کمیک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها