برای تعیین شایستگی های مدیران شرکت گاز استان گلستان

جلسه ارزیابی 360 درجه برگزار شد

رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان گلستان  در اولین جلسه کمیته توجیهی پروژه ارزیابی 360 درجه شرکت  ،با اعلام شروع  این پروژه ، استفاده از  ارزیابی 360 درجه را یک ابزار مدیریتی برای ارزیابی عملکرد اعضای سازمان از نقطه نظرهای مختلف و روش ارزیابی‌گروهی بیان کردند .
رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان گلستان در اولین جلسه کمیته توجیهی پروژه ارزیابی 360 درجه شرکت ،با اعلام شروع این پروژه ، استفاده از ارزیابی 360 درجه را یک ابزار مدیریتی برای ارزیابی عملکرد اعضای سازمان از نقطه نظرهای مختلف و روش ارزیابی‌گروهی بیان کردند .
کد خبر: ۱۴۳۰۶۸۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ولی اله مقصودلو  افزود: در این ارزیابی کارکنان شرکت توسط همکاران و هم تیمی های خود ، مدیرانشان ، هم رده ها و زیردستان مورد سنجش قرار می گیرند  از این رو فهرستی از نقاط ضعف ، قوت و  شایستگی‌های مورد نظر نیز تهیه تا در توسعه فردی و سازمانی مورد بهره برداری قرار گیرد.

 در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به اهمیت این ارزیابی و استفاده از نتایج آن در  ارزیابی سالانه مدیران و روسای واحدها خاطرنشان کرد: هر یک از افراد ارزیابی شونده که در فرآیند مشارکت می نمایند، نباید از نتایج مثبت یا منفی حاصل از کل ارزیابی‌ها که به صورت جمع‌بندی و گزارشی به فرد بازخورد داده می‌شود ابراز خوشحالی و یا نگرانی کند.

علی طالبی در همین خصوص اظهار داشت: همه ما باید نسبت به  انجام اقدامات بهبود در زمینه توسعه کیفیت رهبری و مدیریت برای رشد فردی و سازمانی تلاش کنیم.

در پایان نیزحسینی مشاور و مدیر عامل شرکت کیفیت سازان سبز با تشریح فرآیند انجام ارزیابی ، پیرامون مدل پیشنهادی و روش اجرای پروژه در شرکت گاز استان گلستان گفت: به منظور انجام دقیق ارزیابی و رعایت محرمانگی این فرآیند، پرسشنامه از همه افراد شامل (سرپرستان، زیردستان و همکاران)  با حضور تسهیلگران به صورت برخط در سامانه الکترونیکی تکمیل و نتایج آن به صورت گزارش بازخورد به فرد ارزیابی شونده و مدیر عامل شرکت  ارائه می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها