مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت:

محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ورزشی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۰۶۶۳

 به گزارش جام جم آنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: ورزش در صنعت گردشگری از جایگاه مهمی برخوردار است و با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل برای توسعه گردشگری ورزشی برنامه‌ریزی می‌کنیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: رویداد‌های مختلفی در حوزه ورزش و گردشگری ورزشی می‌توان تعریف و برگزار کرد که همه آن‌ها به همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله میراث‌فرهنگی و ورزش و جوانان بستگی دارد و در نهایت می‌تواند به معرفی جاذبه‌های استان کمک کند.
وی بیان کرد: ما آماده برگزاری رویداد‌های مشترک هستیم که در اولین مورد نیز برگزاری رویداد پاراگلایدر‌ها در منطقه گلی بلاغ شهرستان بیله‌سوار پیش بینی شده و در آذرماه برگزار خواهد شد.

پرواز خلبانان پاراگلایدر‌ها در منطقه گردشگری گلی بلاغ


محمدی ادیب با اشاره به سایر زمینه‌های ممکن برای همکاری دوجانبه، ادامه داد: بازی‌های بومی و محلی یکی از نقاط اشتراک ادارات کل میراث‌فرهنگی و ورزش و جوانان است که در این زمینه نیز آماده برگزاری رویداد‌های مشترک هستیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین اضافه کرد: رویداد‌های ورزشی فرصت خوبی برای معرفی و ارائه محصولات صنایع‌دستی نیز محسوب می‌شوند که باید از این فرصت در استان استفاده کنیم تا صنایع‌دستی اردبیل در سطح کشور و دنیا به خوبی معرفی شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها