دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق گفت: نبردی که با اشغالگران آمریکایی آغاز شده است تا پاکسازی عراق ادامه می‌یابد.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق گفت: نبردی که با اشغالگران آمریکایی آغاز شده است تا پاکسازی عراق ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ اکرم الکعبی جمعه شب افزود: این نبرد مرگ و زندگی با دشمنی حیله گر است و یا باید آن‌ها اینجا باقی بمانند و یا ما اینجا باشیم.

وی با تشکر از سید حسن نصرالله، گفت: مقاومت عراق آماده است با نیروی زمینی خود که بر داعش و گروه‌های خارج شده از دین اسلام در عراق و سوریه پیروز شد در نبرد با صهیونیست‌ها مشارکت کند.

الکعبی خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: نیرو‌های مقاومت در کنار شما توانایی از بین بردن رژیم صهیونیستی و مبارزه تا پیروزی نهایی و آزاد سازی مسجدالاقصی را دارند.

وی افزود: به برادرانمان در فلسطین و لبنان اطمینان می‌دهیم که برادران شما در عراق که از دومین روز عملیات وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شدند، در کنار شما خواهند بود.

شیخ اکرم الکعبی روز چهارشنبه نیز در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: مقاومت اسلامی عراق تصمیم آزادسازی کشور را گرفت، این موضوع قطعی است، خوشا به حال مجاهدان.

وی اضافه کرد: نه توقف در کار است و نه آتش بس و نه عقب نشینی.

الکعبی پیشتر هم اعلام کرده بود که تا وقتی کودکان فلسطینی زیر بمباران هستند، نمی‌گذاریم آمریکا و (رژیم) اسرائیل آسوده بخوابند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء ۲۹ مهرماه در پیامی اعلام کرد: در صورت آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی، پهپاد‌ها و موشک‌های نیرو‌های مقاومت بر فراز شهرک‌ها و پایگاه‌های دشمن جولان خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها