نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تجلیل از موکب داران اربعین حسینی

اربعین امسال ۸۳ موکب استان مرکزی در عراق، مهران و نقاط مختلف استان به صورت خودجوش به زائران حسینی خدمات‌رسانی کردند.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۲۴

 به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله دری در مراسم تجلیل از خادمان استان مرکزی در همایش اربعین حسینی گفت: فعالیت موکب‌داران یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است که فضای خاصی در راهپیمایی اربعین حسینی ایجاد کرد.
امام جمعه اراک افزود: ۸۳ موکب استان مرکزی در عراق، مهران و نقاط مختلف استان در اربعین امسال به صورت خودجوش به زائران حسینی خدمات‌رسانی کردند که جای تجلیل دارد.
او گفت: شرکت‌کنندگان در اربعین حسینی به دنیا ثابت کردند که قدرت اصلی آن‌ها اسلحه و تفنگ نیست بلکه قدرت واقعی آن‌ها ولایت‌پذیری و ایمان است.
استاندار مرکزی هم گفت: تقابل ببن حق و باطل از ابتدای خلقت آدم تا ظهور اسلام و قیام حسینی وجود داشته و هر چه زمان جلوتر می‌رود ویژگی برجسته تقابل بین حق و باطل برجسته‌تر می‌شود.
مخلص‌الائمه افزود: رویداد‌های اربعین سال‌های اخیر بی‌نظیر و متفاوت از سال‌های گذشته است که نشان می‌دهد شفافیت مضاعفی شکل گرفته و امروز در غزه این نبرد آشکار شده که امیدواریم این نبرد برای دشمن کوبنده باشد.
او گفت: موکب‌داری برای امام حسین(ع) قرارگاه فرهنگی و اجتماعی و در واقع یکی از جلوه‌های باشکوه مدیریت مردمی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم گفت: خادمان اربعین حسینی در قالب موکبداران، کمیته‌ها و کارگروه‌های اجرایی ستاد اربعین استان در مرز مهران، نجف و کربلا، کاظمین و سامرا حضور داشتند.
نظری افزود: در این ایام بیش از ۳۰ هزار بسته اغذیه و ۸۰ هزار بطری آب معدنی تهیه و توزیع شد.
او گفت: بیش از ۱۲۰ پاکبان و عوامل اجرایی در مرز مهران مستقر بودند و بیش از ۸۰ درصد خدمات ارائه شده با پشتیبانی مردمی انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها