رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایچان غربی هشدار داد:

ویروس انگلیسی شایع‌ترین نوع کرونا در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف بیش از یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۷۹

 به گزارش جام جم آنلاین ،سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت یگان های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضائی در محلهای پر تردد، جاده های مواصلاتی و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر، توقیف خودروهای متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، و موتورسیکلت های فاقد مدارک و برخورد با مزاحمین به امنیت و آسایش مردم از ۶ آبان به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در این طرح ۱۳۷۰ دستگاه خودروی متخلف (شوتی، پلاک مخدوش، آلودگی صوتی و...) و ۱۹۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و همچنین آنهایی که در حال اجرای حرکات پر خطر و نمایشی بودند توقیف و برخورد قانونی صورت گرفت. 

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: وی افزود : در بازه زمانی اجرای طرح، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری  ۷۳ نفر مالخر، کشف ۵۶۰ کیلو مواد مخدر، جمع آوری ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر شده و در این مدت ۶۱ قبضه سلاح شکاری کشف و ۵۲نفر از اراذل و اوباش در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها