رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایچان غربی هشدار داد:

ویروس انگلیسی شایع‌ترین نوع کرونا در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایچان غربی گفت: در حال حاضرویروس جهش یافته انگلیسی شایع‌ترین نوع کرونا در آذربایجان غربی است و در صورت ادامه روند صعودی مبتلایان آذربایجان غربی جولانگاه ویروس جهش یافته انگلیسی خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۰۸۹۱۲

به گزارش جام جم آنلاین جواد آقازاده با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی در آذربایجان غربی به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است، گفت: در حال حاضر تمام موارد ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی از نوع جهش یافته انگلیسی است و کووید 19 عادی در استان وجود ندارد.
وی ادامه داد : با توجه به جولان ویروس جهش یافته انگلیسی در استان عدم رعایت نکات بهداشتی و عادی انگاری‌های برخی از مردم، ادامه این روند بسیار نگران گننده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایچان غربی تاکید کرد: مردم باید توجه کنند که با توجه به آمار اخیر مبتلایان آذربایجان غربی و کشور بار دیگر در شرایط پرخطر کرونایی قرار گرفته که برای مدیریت آن همکاری و توجه به پروتکل‌های بهداشتی توسط همه مردم امری الزامی است.
به این ترتیب در حال حاضر 6 شهرستان از مجموع 17 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی، ارومیه مرکز استان در وضعیت قرمز  قرار دارند که ادامه روند صعودی مبتلایان در شهرستان‌های نارنجی بیانگر آغاز نگرانی‌های جدید در هفته‌های آینده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها