مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت:

پیش‌نویس نظام‌نامه توانمندسازی سمن‌ها در وزارت ورزش و جوانان تهیه شده است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت:

رویکرد دولت سیزدهم استفاده موثر از ظرفیت‌های مرزی است

در دولت سیزدهم بنابر این است که از ظرفیتهای مرزی استفاده موثر شود.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۷۷

 به گزارش جام جم آنلاین ،رضا ابراهیمی ۱۰ آبان در اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست سازمان های مردم نهاد کشور که در سالن جلسات هتل دیاکو برگزار شد، تصریح کرد: یکی از راهبردهای دولت مردمی، ارتباط با کشورهای همسایه است و آذربایجان‌غربی نیز در این حوزه فعال است و تمام تلاش ما این است که با دیپلماسی موفق در منطقه از ظرفیت مرزی بودن استان و همسایگی با ۳ کشور موثرترین استفاده را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند نشاط است، خاطر نشان کرد: یکی از اولویتهای دولت، ورود موثر در حوزه نشاط اجتماعی است و آذربایجان‌غربی در سال گذشته و سال جاری با میزبانی چندین رویداد ورزشی و فرهنگی داخلی و خارجی در حوزه نشاط اجتماعی عملکرد خوبی داشته است.

ابراهیمی با تاکید به اینکه یکی از شعارهای دولت سیزدهم استفاده از توان مردمی است، اظهار کرد: یکی از ابزارها و راههای استفاده از توان مردمی، استفاده از سازمانهای مردم نهاد است که حلقه واسط بین مردم و دولت است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی یاد آور شد: در حال حاضر ۱۲۰۰ سمن در آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که یک ظرفیت مناسب برای محقق شدن دولت مردمی است.

وی با بیان اینکه امروز تمام دستگاهها و سازمانهای دولتی به سمت همکاری با سمن‌ها پیش می‌روند، ادامه داد: پراکنده کاری یکی از چالشهای سمن ها است باید در سطح ملی بحث تمرکز و تجمیع سمن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی اظهارکرد: یکی دیگر از مشکلات که در بحث سمن ها وجود دارد بحث نظارت موثر است که بروی سمن ها وجود ندارد، لذا برای داشتن سمن‌هایی با فعالیتهای موثر و کارآمد و قابل قبول، نیازمند نظارت صحیح و موثر هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها