فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت:

۳۶ داوطلب انتخابات مجلس در مهاباد ثبت‌نام خود را قطعی کرده اند

مجموع ۶۸ نفری که در این شهرستان، پیش ثبت نام انجام داده بودند، ۳۶ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۷۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،حسن عباسی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد افزود: از این ۳۶ نفر، ۲۹ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۶ نفر دارای مدرک دکترا و یک نفر هم کارشناسی است.

وی با اشاره به اصل بی طرفی مسوولان و مدیران در دوران برگزاری انتخابات اضافه کرد: تاکید بر اصل بی طرفی و صیانت از رای مردم در کنار مشارکت همگانی و باشکوه در روز رای گیری جزء تاکیدات مسوولان اجرایی کشور است.

وی همچنین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر هر روز تعدادی قابل توجهی از جوانان فلسطینی را به خاک و خون می کشد ولی با این اقدامات، زمینه زوال و نابودی خود را فراهم می کند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه وظیفه همه مسلمانان حمایت قاطع از مظلومیت مردم فلسطین است، ادامه داد: امروزه صدای آزادی‌خواهان سراسر جهان حتی در کشورهای غیراسلامی نیز در محکومیت جنایت های وحشیانه اسراییل و حمایت از مظلومیت مردم فلسطین شنیده می شود.

عباسی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی هم اضافه کرد: رشادت و فرهنگ ایثار که از شهیدان انقلاب اسلامی از جمله شهید حسین فهمیده برای ما به ارث رسیده، کشور را در برابر تهدیدهای آنها بیمه کرده است.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اظهار کرد: باتوجه به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، حضور گستره و باشکوه علیه سیاست های استکبار جهانی در این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی مردم را صاحبان اصلی نظام دانست و اظهار کرد: حفظ شان و منزلت مردم و رسیدگی به امور ارباب روجوع و همچنین برقراری عدالت اجتماعی باید سرلوحه مدیران و کارمندان دولت باشد.

فرماندار ویژه مهاباد از حل بخش عمده مشکلات تعاونی های مسکن در مهاباد خبر داد و اضافه کرد: با رفع مشکلات تعاونی های مسکن، چندین هزار نفر می توانند با مراجعه به شهرداری پروانه ساخت خود را دریافت کنند.

عباسی با اشاره به دور دوم سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد نیز ادامه داد: بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای محرومیت زدایی منطقه کم برخوردار پشت تب در قبال تعریف طرح های بهداشتی، آموزشی، ورزشی و عمرانی اختصاص یافت.

در ادامه این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی گزارشی از عملکرد اداره خود را بیان و همچنین از مدیران دولتی و فرمانده هان انتظامی شهرستان با اهدای لوح قدردانی شد.

همچنین سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جلسه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها