نهایی شدن جذب سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی برای پروژه شهربازی، گویای بازگشت شادی و هیاهوی کودکانه به این شهر است و بی شک مرهمی برای اقتصاد زخم خورده این کلانشهر خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۲۷۳۹۹

جام جم آنلاین کرمانشاه-زهره کریم زاده؛ کلان شهر کرمانشاه که سالهاست از داشتن شهربازی به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در رشد و سرگرمی کودک و نوجوان محروم مانده، اینبار قرار است با تلاش های شهردار کرمانشاه و حمایت مسئولان مربوطه دارای یک شهربازی بزرگ و مدرن شود.
 
 با ایجاد این شهربازی بار دیگر شادی و هیاهوی کودکانه به شهر باز می گردد، نشاط اجتماعی بالا می رود و زمزمه های جذابیت آن پای توریست و گردشگر  را به این مجموعه باز می کند و به عنوان یکی از مشاغل سودآور، به اقتصاد زخم خورده این استان سر و سامان می دهد.

در همین راستا شهردار کرمانشاه ، در پاسخ به اینکه کار احداث شهربازی مدرن کرمانشاه به کجا رسیده است؟ افزود: روز گذشته جلسه ای با سرمایه گذار متقاضی پروژه شهربازی در تهران برگزار شد.

نادر نوروزی افزود: سرمایه گذار به ایجاد این پروژه در کرمانشاه و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار علاقمند است و در پایان سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی به تصویب رسید و تا حدودی کارهای حقوقی آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه شهربازی در بهترین و نزدیک ترین زمان ممکن آغاز می شود، ادامه داد: داشتن مراکز تفریحی و توریستی یکی از شاخصه های کلانشهرها است، و ایجاد شهربازی موجب شور و نشاط کودکان کرمانشاهی می شود.

شهردار کرمانشاه یادآور شد: در این مجموعه سرمایه گذاری، دریاچه آبی با مجموعه جزایر مصنوعی،۴۰هزار مترزیر بنای رفاهی و یک مرکز تجاری، سالن های تشریفات برای مراسمات و رستوران های مختلف نیز درنظر گرفته شده است.
 
 
هاشم درویشی به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه؛ به برگزاری جلسه ای با سرمایه گذار مربوطه در حوزه شهربازی اشاره کرد و گفت: این سرمایه گذاری ۳۰۰میلیارد ریالی، مجموعه بسیار خوبی است و اگر همکاران و اعضای شورا همت کنند و پای کار بیایند و استاندار کرمانشاه نیز حمایت کند شهر کرمانشاه را به شاخصه های موردنظر تفریحی و گردشگری می رسانند.

درویشی افزود: اکوتوریسم و موضوع توریسم اقتصاد دوم جهان است و از طریق کریدور که در استان بین چهار استان دیگر تعریف شده است کرمانشاه مرکز توسعه غرب است و با داشتن سه هزار اثر تاریخی اگر این مجموعه تفریحی به آن اضافه شود بی شک کرمانشاه به قطب توریستی تبدیل می شود و در حوزه های مختلف همپوشانی می شود.

*وی با اشاره به مرزی بودن استان، ادامه داد: یک تورریست علاوه بر استفاده از آب و هوا، به بحث خریدهای مرزی در بازارچه های این استان علاقمند است و می تواند از چنین مجموعه تفریحی استفاده کند که این همپوشانی اقتصادی است و مسولان باید پای کار بیایند.

درویشی افزود: مجموعه شورا و شهرداری باید امنیتی برای افزایش انگیزه سرمایه گذار ایجاد کنند تا با رغبت پای کار بیایند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه تاکید کرد: استان کرمانشاه در زمینه بیکاری و وضعیت فلاکت مقام دار است و این پروژه برای ۳۰۰نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت و مشاغل غیرمستقیم نیز پیرامون آن ایجاد می شود.

 درویشی تاکید کرد مردم کرمانشاه به آرامش و شادی نیاز دارند و شهربازی مدرن بی شک محلی برای آرامش و تفریح همشهریان و هم استانی ها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها