اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک 43 میلیارد تومانی حامیان به ایتام کمیته امداد خراسان شمالی طی نیمه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۰۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین و حامیان با این نهاد افزود: حامیان ایتام کمیته امداد استان طی نیمه اول امسال 43 میلیارد و 160 میلیون تومان به ایتام استان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته است. 

وی گفت: طی نیمه اول امسال3 هزار و 656 حامی جدید برای ایتام تحت پوشش این نهاد جذب شد که بیش از 70 درصد این حامیان خارج از استان هستند. 

وی گفت: هم اکنون 3 هزار و 269  فرزند یتیم و3 هزار و 780 فرزند محسنین در خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند و 27 هزار و 100 حامی از این فرزندان حمایت می کنند. 

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: این حامیان به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه متقبل می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرانه نقدی وغیر نقدی فرزندان ایتام یک میلیون و 250 هزار تومان و فرزندان محسنین 650 هزار تومان است. 

الهی راد با بیان اینکه حامیان می توانند کمک های خود را مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند، ادامه داد: بخشی از کمک های حامیان در تامین نیازهای اساسی ایتام و محسنین اعم از تامین مسکن، جهیزیه، لوازم تحریر و به طور کل لوازم ضروری زندگی آنان هزینه می شود. 

وی در پایان خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در بحث کمک به نیازمندان به ویژه ایتام و محسنین در استان شد و بیان داشت:‌ خوشبختانه با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی که در سال‌های اخیر در زمینه اقدامات این نهاد در بین مردم صورت گرفته شاهد افزایش قابل توجه استقبال و مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد هستیم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در پایان با اشاره به روش های ثبت نام حامیان ایتام در طرح اکرام، افزود: مردم نیکوکار می توانند با مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان و تماس با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ در ساعات اداری و یا مراجعه به سامانه اکرام ایتام به آدرس ekram.emdad.ir برای ثبت نام و حمایت از ایتام اقدام کنند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها