رئيس پليس آگاهي استان همدان ازشناسايي و دستگيري سارقان حرفه ای که در پوشش راننده و مسافر خودروی عمومی اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۴۸۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ کارآگاه علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت تحت پوشش راننده و مسافر تاکسی نما در شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: سارقان با يک دستگاه خودرو تاکسی سرقتی داراي پلاک جعلی متعلق به خودروهای ناوگان عمومی با پرسه زني در داخل شهر، خانم هايي که داراي طلا و جواهر غیر متعارف و نمایان به همراه داشته را شناسایی و آنها را سوار و در یک فرصت مناسب با تهدید و ارعاب اقدام به سرقت طلاجات آنها می کردند.

رئيس پليس آگاهي استان همدان در ادامه بيان داشت: در همین راستا کارآگاهان اين پليس با انجام اقدامات شبانه روزي پلیسی توانستند متهمين را که ۳ نفر مرد و يک نفر زن بودند در یکی از استان هاي هم جوار شناسايي ، و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ اسدبیگی افزود: متهمان در تحقیقات فنی پلیس، به ۲ فقره سرقت در همدان و سرقت ۳ دستگاه خودرو در تهران و جعل پلاک خودرو و سرقت ۳ جفت پلاک خودرو در تهران و سنندج و يک فقره سرقت دیگر در شهرستان سنقر اعتراف کردند .

رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: همشهريان محترم از به همراه داشتن زيورآلات نامتعارف جدا خودداري نموده و هنگام استفاده از خودروهاي عمومي به آرم و علائم آن توجه و از سوار شدن در خودروهای که شيشه هاي دودي دارند، پرهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها