یک صاحبنظر مسائل منطقه با بیان اینکه ساختار اسرائیل یک ساختار نظامی-امنیتی است نه یک ساختار سیاسی؛ گفت: این رژیم یک پادگان نظامی است که امروز فرسوده شده و چاره‌ای جز رفتن از این منطقه ندارد.
کد خبر: ۱۴۲۵۲۱۰

ابوالفضل ظهره‌ وند در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، گویای رشد و بالندگی جریان مقاومت در منطقه است، ادامه داد: این اتفاق روندی است که رو به رشد و بازگشت ناپذیر است.

وی تصریح کرد: این عملیات قطعا شاهکار مقاومت از ابتدا تا کنون به شمار می‌رود که موفق شده است به سمت دشمن پیشروی کرده و مناطقی را آزاد کند و شمار زیادی از نظامیان دشمن را به هلاکت برساند و شمار زیادی را هم به اسارت خود درآورد.

ظهره وند افزود: این عملیات نسبت به عملیات قبلی بسیار متفاوت است و تاثیرگذاری آن در تغییر معادلات نسبت به عملیات‌های قطعا بیشتر خواهد بود.

این کارشناس مسائل بین الملل عنوان کرد: ساختار اسرائیل یک ساختار نظامی امنیتی است نه یک ساختار سیاسی؛ در واقع رژیم صهیونیستی یک اردوگاه اطلاعاتی نظامی آمریکا در غرب آسیاست و این پادگان نظامی امکان بقا ندارد.

ظهره وند اظهار کرد: با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۵ باید انتظار داشته باشیم که بساط این ژیم از منطقه جمع شود و ما دیگر شاهد این ظلم پایدار در غرب آسیا نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها