فرمانده انتظامی استان:

همدانی‌ها مردمانی قانون‌مدارند

فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: همدانی‌ها مردمانی قانون‌مدار هستند که به هشدارهای پلیسی توجه می‌کنند و این موضوع موجب شده در شاخص‌ها جزو استان‌های امن کشور قرار بگیریم. 
کد خبر: ۱۴۲۵۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سردار سلمان امیری شنبه ۱۵ مهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت هفته انتظامی، با بیان اینکه امنیت با حضور مردم و نهادهای مسئول حاکم می‌شود، اظهار کرد: پلیس در اجرای قانون مصمم است و با قانون‌شکنان قاطعانه برخورد می‌کند. 

وی تصریح کرد: گردن کشان و قانون‌شکنان جایی در استان ندارند و پلیس با اقتدار و توانمندی آنها را سر جای خود می‌نشاند و با شناسایی و دستگیری این افراد آنها را در اختیار مرجع قضایی قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت نیاز اساسی و بنیادی بشر است، گفت: پیش‌نیاز همه اقدامات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و تعلیم و تربیت امنیت است و فراجا دخیل در امنیت عمومی است.

امیری افزود: نیروی انتظامی افتخار دارد به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم است و در این راستا شعار این هفته «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی از امنیت، کیان اسلامی و ناموس مردم تا سر حد جان دفاع می‌کند و گواه این موضوع تقدیم ۵۱ شهید از ابتدای سال تاکنون در کشور است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها