مددجویان کمیته امداد با طرح تولید برق خورشیدی صاحب درآمد پایدار می شوند؛

نصب ۱۵۰۰ طرح پنل خورشیدی

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر؛

522 مددجو مشمول مزایای بازنشستگی شدند

مدیر کل کمیته امداد گفت: 522 مددجوی کمیته امداد استان بوشهر با پرداخت 10 سابقه بیمه بازنشستگی ، مشمول مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت شدند
کد خبر: ۱۴۲۴۴۴۱
به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن ، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.
وی در ادامه بیان داشت: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین 45 تا 50 سال و مجریان طرح های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می پذیرد.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان 55 سال و مردان 60 سال)به مدت حداکثر 10 سال ادامه می یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تامین اجتماعی هستند.
 
روشن بیان داشت: بر همین اساس از ابتدای سال 1402 تاکنون  522 نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند‌ شدند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه های اجتماعی مددجویان از ابتدای سال 1402 تاکنون مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها