مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر؛

ششمین دوره جشنواره قرآنی "باران وحی" آغاز شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز به کار ششمین دوره جشنواره فرهنگی قرآنی " باران وحی" ویژه مددجویان تحت حمایت در رده های سنی مختلف از 31 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۰۸۳

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد قرآنی و با هدف شناسایی، توانمند سازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: جشنواره قرآنی "باران وحی" در سه بخش آوایی، مفاهیم و هنری در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار می‌شود.

بخش‌های جشنواره قرآنی "باران وحی"


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: بخش آوایی این جشنواره در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح‌خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و مداحی است.

روشن افزود: بخش مفاهیم شامل رشته‌های فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه خواهد بود همچنین در بخش هنری شامل رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی است.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی به شیوه کاملاً غیرحضوری برگزار می‌شود و شرکت در جشنواره از طریق ورود به سامانه هم‌گروه و از طریق سامانه سها به آدرس soha.emdad.ir در دسترس مددجویان تحت حمایت می باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان یادآور شد: مددجویان تحت حمایت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به واحد فرهنگی دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه کنند و به برگزیدگان اول تا سوم مراحل کشوری و استانی جشنواره باران وحی هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها