نگاهی به سرنوشت بازیگران «خط قرمز»

که بودند و که شدند؟

«خط قرمز» که روی آنتن رفت بسیاری از مخاطبان نوجوان و جوان شیفته بازیگران جوان این سریال و شور آن در ایفای نقش خود شدند. گویی باور کرده بودند که شخصیت‌های نمایشی این سریال واقعا در شمال کشور سرگردان شدند و این سرنوشت حقیقی آنان است. این ستاره‌های تلویزیونی جوان هرکدام سرنوشتی داشتند.
کد خبر: ۱۴۲۴۳۵۰

برخی خیلی سریع روشنای شهرت و محبوبیت‌شان خاموش شد، تعدادی راه‌شان به پرده نقره‌ای رسید و از میان‌شان جوانانی هم رخت از این جهان بستند. در اینجا نگاهی به سرنوشت تعدادی از بازیگران جوان سریال انداختیم ــ که این روزها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود ــ تا ببینیم چهره‌های محبوب جوانان دیروز، امروز کجای دنیای نمایش ایستادند. 

۱- فراتر از روشنی چشم

شهرام حقیقت‌دوست بازیگر نقش ناصر، جوان بی‌کله گروه بود که در ابتدای راه و به صورت اتفاقی با بچه‌هایی که قصد خروج از کشور را داشتند آشنا و به مرور به عضوی از آنان بدل می‌شود. کسی که ظاهرا باتجربه‌تر است و هوای گروه را دارد اما در واقع بیشتر برای آنان دردسر می‌سازد و خود را به کام اعتیاد می‌کشاند. حقیقت‌دوست با این نقش درخشید و به چهره محبوب جوانان آن نسل تبدیل شد. او که چشمان روشنی دارد و بسیاری همین نکته را تنها ویژگی برخی ستاره‌ها می‌دانند، فراتر از ظاهر و استوار بر توانمندی‌اش قدم برداشت و در سینما و تئاتر درخشید. هرچند انتظار می‌رفت آینده درخشان‌تری نصیب او شود.

۲- دختر جسور و عاشق

مهسا کرامتی نقشی را در این سریال به یادگار گذاشت که در آن سال‌ها، چهره‌ای بدیع از یک دختر به نمایش در آورد. او دختردایی رامین(نازنین) یکی از شخصیت‌های اصلی سریال با بازی سروش گودرزی بود و سعی می‌کرد مراقب رامین باشد. در جایی از سریال حتی به عشق او اعتراف کرد؛ اتفاقی که تا آن زمان کمتر در یک اثر نمایشی از سوی یک دختر نشان داده شده بود. این بازیگر بعدها با راما قویدل(کارگردان تلویزیون) ازدواج کرد و مدتی پیش در سریال «آتش سرد» دیده شد. 

۳- خاموشی نگار

ساناز کیهان، بازیگر یکی از محجوب‌‎ترین شخصیت‌های سریال یعنی نگار بود که ناصر دل در گروه او داشت. این بازیگر پس از این سریال هم درچند اثر دیگر با نقش‌های کوتاه دیده شد اما عمر او همچون عمر هنری‌اش کوتاه بود. او که متولد ۱۳۵۹ بود در سال ۱۳۹۰ بر اثر تصادف رانندگی ناباورانه از خط پایان زندگی عبور کرد. تنگنا، شب آفتابی، نان عشق و موتور هزار آثاری بودند که چهره این بازیگر در آنها ثبت شده است. 

۴- نقش منفی اما خوش‌قلب

از نقش‌های منفی سریال خط‌قرمز بابک با بازی زنده‌یاد شهرام عبدلی بود. او را می‌توان یکی از بازیگران سریال دانست که شاید هیچ‌گاه ستاره نشد اما مسیری آرام و همیشگی را برای خود در این حرفه برگزید و در آثار متنوعی با نقش‌های مثبت و منفی دیده شد، البته این مسیر در آخرین ماه سال گذشته پایان گرفت. اسفند۱۴۰۱ این بازیگر ۴۶ساله که دوستانش او را خوش‌قلب معرفی می‌کنند، با صحنه زندگی وداع کرد. 

۵- آقای دکتر گروه

ایمان اشراقی را با بازی در نقش کامران در سریال خط قرمز شناختیم. او در این نقش حسابی هوای رفیق بیمارش نیما با بازی علی منصوری را داشت اما نتوانست جانش را نجات دهد. اگر پیگیر مصاحبه‌های هنرمندان در همان سال‌ها باشید به خاطر دارید که برای‌مان جالب بود این بازیگر در رشته پزشکی تحصیل کرده است. او پس از این هم در چند اثر نمایشی حضور یافت، ولی این روزها بیشترین تمرکزش را بر طبابت در امر زیبایی گذاشته است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
۰
۰
البته تو این سریال اون دختری که مستقیما به عشقش اعتراف کرد نگار بود که به ناصر گفت من شمارا دوست دارن نه نازنین درواقع مادر رامین به رامین گفت که نازنین دوست داره نه خودش البته به پدرش گفته بود نه به خود رامین.

نیازمندی ها